Saturday, January 3, 2009

trip blk trg 4 the end of 2008

ni la my last xtvt 4 the 2008
balik trg..hahaha
fakri follow skali dgn 3 member silat die..
3 tau..sume awek cun..(ye ke)..hehe
aku macam biase la jadi driver diaorg pegi balik jb
nak patah pinggang ni ha
nasib baik x demam..
balik trg naik kerete sendiri..

dtg jb..curi kete mak..
hehe
member2 fakri tu beli barang banyak sangat
nak2 yang kat belakang aku ni...jgn
marah

pastu..mase balik...singgah la macam2 tempat..
ye la..bawa org johor y xslalu tgk pantai cantik

sepatutnye 8 jam da sampai Jb..tp
12 jam br sampai
diaorg punye heppening.. letih aku dibuatnye..asyik tergelak je..
y slalu buat lawak...K.acak...eeee
...xabes ke idea dia ???
fakri ayik terbongkang tdo..aku jg y sengkang mate bawa kete

ni la gambar2 y aku ade..




teluk gadung beach

No comments:

Post a Comment